Subject: FW: Piirimaa võrguliitumine Lompka külas, Võru vallas
From: "KM Info" <[email-masked]>
To: "KM Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 12:23:21 +0300

From: Viiard, Richard <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
Sent: Monday, May 18, 2026 2:56 PM
To: Margit Gross <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Piirimaa võrguliitumine Lompka külas, Võru vallas

Tere!

Kirjutan seoses Piirimaa elektriliitumise projektiga. Saadan Teile ülevaatamiseks ja kinnitamiseks liitumise asendiplaani. Tegemist on madalpinge liitumisega, kus mastist 25 paigaldatakse madalpinge kaabel kuni Piirimaa kinnistuni (91801:001:0281) ning kinnistu piirile rajataks uus liitumiskilp. Liitumine asub Nurspalu harjutusvälja kaitsevööndis. Manuses on Piirimaa liitumise asendiplaan.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Richard Viiard

Kagu piirkonna

Välisvõrkude nooremprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 55649549

[email-masked] <mailto:[email-masked]> 

http://www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/> 

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte <http://www.leonhard-weiss.ee/> .